Reklamace
Mrzí nás, pokud Vaše zboží vykazuje závadu a uděláme vše, abychom to rychle napravili.
Níže najdete postup řešení pro jednotlivé případy reklamace.
Zboží zasílejte vždy v krabici s patřičnou výplní vzhledem k povaze obsahu.
Nedoporučujeme zasílat zboží v obálkách, či jiných ohebných obalech - v případě poškození zboží vinou nevhodného zabalení, nese odpovědnost odesílatel zásilky a reklamace může být zamítnuta.
Závada v záruční době
Stačí jen vytisknout a vyplnit tento reklamační formulář a spolu s reklamovaným zbožím jej zaslat na adresu:
468 01, Jablonec nad Nisou
→ VÍCE INFORMACÍ A OBJEDNÁVKA ZÁSILKY
Zboží je nutné zaslat čisté (použité oblečení a ponožkoboty vždy vyprané), kompletní, včetně všeho příslušenství, jinak nemusí být reklamace uznána.
O vyřízení reklamace Vás budeme co nejdříve informovat e-mailem.
Závada ihned po převzetí
-
Zásilka nedorazila, obsah neodpovídá objednávce, nebo není kompletní:
Informujte nás nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky na e-mail: reklamace@trailstore.cz. Pozdější reklamace nekompletnosti nemusí být uznána a bude posouzena individuálně. V e-mailu prosím uveďte číslo objednávky, nebo nákupního dokladu a informaci o zjištěné závadě/chybě. Situaci obratem prověříme na kamerových záznamech z expedice, případně v součinnosti s dopravcem a dohodneme se s Vámi telefonicky, nebo e-mailem na způsobu řešení.
-
Zboží vykazuje závadu a není mechanicky poškozené přepravou:
Pokud zboží není mechanicky poškozeno, stačí jen vytisknout a vyplnit tento reklamační formulář a spolu s reklamovaným zbožím jej zaslat na adresu:
TrailStore.cz - RMATyršova stezka 49468 01, Jablonec nad Nisou
Nyní Vám můžeme nabídnout zpětnou zásilku přes Zásilkovnu jen za 79 Kč, budeme tak balíček evidovat již od podání→ VÍCE INFORMACÍ A OBJEDNÁVKA ZÁSILKY
Zboží je nutné zaslat kompletní, včetně všeho příslušenství, jinak nemusí být reklamace uznána.O vyřízení reklamace Vás budeme co nejdříve informovat e-mailem.
-
Zboží je mechanicky poškozené:
Pokud Vám dorazilo zboží mechanicky poškozené (např. vlivem nevhodné manipulace při přepravě), je nutné tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu po obdržení zásilky na e-mail reklamace@trailstore.cz, kde prosím uveďte číslo zásilky, číslo nákupního dokladu a přiložte foto poškození + foto obalového materiálu zásilky.Je nutné zachovat veškeré obalové materiály včetně výplní a celý obsah zásilky pro potřeby řešení reklamace s příslušnou přepravní společností.Pozdější reklamace mechanicky poškozeného zboží (ať už vlivem přepravy, nebo jinak) nemusí být uznány a budou posuzovány individuálně.
Při posuzování reklamace mechanicky poškozeného zboží je zohledněno zejména to, zda se jedná o vadu materiálu, nebo poškození způsobené nevhodným používáním/manipulací/instalací.
Po splnění ohlášení uvedeného výše, Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat na e-mail či telefon uvedený ve Vaší registraci/objednávce a dohodneme se na postupu řešení.
POZOR! Při přebírání zásilky od přepravních společností doporučujeme zásilku před jejím převzetím zkontrolovat, zda nenese stopy nevhodného zacházení - viz. Jak správně převzít zásilku
Mimozáruční opravy
U některých produktů jsme schopni zajistit i mimozáruční opravu - pro ověření nás kontaktujte předem: reklamace@trailstore.cz
- Náklady na opravu jsou účtovány zákazníkovi, včetně případných nákladů za diagnostiku a přepravu.
- Cena opravy je vždy se zákazníkem předem konzultována buď ihned, nebo na základě případné diagnostiky závady v servisu.
- V případě, že zákazník s cenou opravy nesouhlasí, může mu být účtována diagnostika závady v servisu a náklady na přepravu až do výše 1500 Kč, v závislosti na konkrétně realizovaných úkonech. Na mimozáruční opravy se nevztahuje běžná lhůta 30 dní, snažíme se ji ale i zde dodržet.